Strony

piątek, 5 września 2014

...

W końcu nagrałam filmik tak na szybko posklejałam i dodałam ale nie ma głosu więc przed włączeniem najlepiej puść sobie jakąś piosenkę :)
Na filmiku jest trochę frisbee i kilka nowych sztuczek, kilka ostatnio nauczonych takich jak np. poproś więc jeszcze nie umie zbyt długo zostać w ten pozycji.

Mam plan aby zrobić filmik na którym byłoby więcej sztuczek i początki obi (dopiero zaczynamy).
Ostatnio wiele ją uczę nowych rzeczy i utrwalam to co umiem i jestem z niej strasznie dumna :)
Mam nadzieję że na wiosnę może jakiś kurs z obi albo agi.




I taka mała prośba, może chcesz mi pomóc i zagłosujesz na Nali zdjęcie w konkursie?
Aby zagłosować trzeba się zalogować ale to zajmuje chwile :) https://www.arcyfotka.pl/Fotka/Konkursowa/2443/Kabanos

To zdjęcie bierze udział w konkursie:



Pozdrawiamy wszystkich :)



1 komentarz: